Ludzie biznesu to wyjątkowa grupa. Są oni najczęściej w stanie przekuć kilkuminutowe spotkanie wyłącznie towarzyskie w ogromny sukces swojej firmy.

Moglibyśmy pewnie nazwać to swoistego rodzaju czujnikiem na robienie pieniędzy.
Ludzie, którzy mają swe firmy, są świadomi tego, jak trudno w dzisiejszych czasach zaistnieć na powierzchni. Wszystko z powodu wielkiej konkurencji i to nawet nie rodzimych firm, a tych tanich z Azji, które zwykle wypuszczają na rynek artykuły gorszej jakości. Niestety polski konsument nie pojmuje jeszcze czasami, że za najlepszą jakość należy dać więcej i nadal daje się naciągnąć na najtańsze produkty. Zmiana świadomości rodzimego klienta powoli zaczyna się przebudowywać, ale jednak będzie to dość długi cykl. Przy nawiązywaniu jakiś biznesowych rozmów musimy dać się poznać z jak najlepszej strony, a później należy zapisać się na długo w ludzkiej pamięci. Jesteśmy w stanie to uzyskać wręczając na pożegnanie na przykład swą wizytówkę. Jest to jeden z najczęstszych gestów w świecie biznesu, ponieważ wizytówki pośrednio mówią o nas – przez design oraz wydrukowane na karteczce informacje jesteśmy w stanie powiedzieć dużo o czyimś charakterze. Przez to, że na kuli ziemskiej każdego dnia jest wręczanych tysiące wizytówek, nasza powinna być niesamowita i czymś się wyróżniać.
Może dziwną czcionką lub palety kartonowe wielkością, a może odcieniem? Pamiętajmy, że tylko najlepsze wizytówki są w stanie pomóc nam w byciu zapamiętanym na długo. To natomiast może przełożyć się na początek biznesowej współpracy.